torsdag 13 augusti 2009

Facilt

Idag har jag varit på stan och 1. fått mina ögonbryn och fransar färgade 2. varit på hälsokontroll 3. lunchat med min man på 1.st hotel G (med sovande bebis) samt 4. shoppat loss en aning. Köpte 4 inredningsböcker, en lekbok samt en kokbok för facila 150 kr! Längtar efter att få tid att sätta tänderna i alltsammans.
På hälsokontrollen visade det sig att jag har freakishly högt blodvärde i vanlig ordning (154 trots att jag druckit vatten hela förmiddagen) samt liiite högre kolesterolvärde än förra gången jag var där för två år sedan. Kanske läge att lägga av med strategin att äta fetfraiche, rödmjölk etc?
Jag har även fyndat ett 3,5 meter långt spännband som vi ska surra fast Love med i stolen för att förhindra olyckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar