fredag 14 augusti 2009

Kulturpumpning

Jag och Jalmar var nere på stan för att kolla vad det fanns för barn på kulturkalaset. Vi pratade också om att vi behöver pumpa däcken på vagnen och på något sätt tyckte Jalmar att dessa saker hade ett samband. Han frågade halva eftermiddagen om det fanns glass på kulturpumpningen osv. Jag kan nämna att det fanns glass, men det var bara morsan som ville ha.
Del 2 på kulturpumpningen inträffade alldeles nyss när jag och Johan skrattat oss fördärvade till höstens första avsnitt av AFV, Americas Funniest Homevideos. Det är det enda program vi tittar på måste jag erkänna. Men jag skrattade så jag grät trots att det var ett avsnitt jag sett förut. Kanske säger mer om hur trött jag är än kvaliteten på programmet.
Kulturpumpning 3: Man hör musiken från Way out West upp till oss.

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Diggar också AFV. Det roligaste är när folk ramlar och slår sig! Har faktiskt ett favoritinslag (!)- en man med vita byxor som blir jagad av en åsna. Såg det när jag var gravid, skrattade så mycket så att jag började gråta och fick sammandragningar.

    SvaraRadera
  2. Måste få tag på detta avsnitt med åsnan! Själv är jag svag för båtar som kör upp på land. Börjar skratt-gråta bara jag tänker på't.

    SvaraRadera