torsdag 13 augusti 2009

Loppisfynd

Måste bara visa upp några av mina loppisfynd från i somras. Vi börjar ju närma oss slutet av renoveringen (nåja, den invändiga iallafall...) Så då har vi kunnat fokusera en aning på inredning och detaljer. Vi är långt ifrån färdiga med möblering och att få upp saker på väggarna men hursomhelst, här kommer lite bilder på en del av de nya grejerna. Kökssoffan ovan köpte vi hos en tjej som har en bod i Kolmårdens hamn som heter Nött och Nytt. Superfina grejer hade hon. Det virkade lapptäcket köpte jag på en liten garageloppis för 10 kr och bordsduken med supersöta äpplen i retrostil kostade 5 spänn men är tyvärr bara en engångsduk.


Min farmor hade en sådan här förbandslåda som hon tog fram Salubrin ur när man hade fått myggbett. Måste fixa Salubrin förresten, läcker förpackning.
Den här ljuvliga Brio-clownen köpte jag till Love men nu tycker jag nästan den är för fin att leka med...

1 kommentar:

  1. Kul att se dina fynd :)Clownen var underbar och kökssoffa är det bästa man kan ha!

    Malin

    SvaraRadera