fredag 22 januari 2010

Vårnytt

Igår släpptes ekologiska Blingos nya vårkollektion, jag har plockat ut mina favoriter. Den här kjolen känns lite 50-talsinspirerad. Jag får för mig att jag ska gå runt i den i sommar och gjuta betonggrejer och baka smulpaj.

Jeanskjolen är i kortaste laget kan jag tycka men den ser så snygg ut! Min gamla är ytterst välanvänd så det skulle sitta fint med en uppgradering.


Man kan inte ha för många mysbrallor så är det bara!! Jag använder detta plagg så gott som dagligen och då förtjänar man att ha bra/fräscha/fina tycker jag. Får avvakta och se vad meandi kommer med om någon vecka och sedan blir det nog en liten beställning. Och nej, mina barn får inget...

6 kommentarer:

  1. Jag älskar den där prickiga kjolen!

    SvaraRadera
  2. Jätte fint, såg att ny kollektion finns ute. Min granne säljer Blingo så jag hade ett party i höstas. Köpte fint både till barnen och mig själv :o)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Ah mysbyxor - I loves! Och kjolen var jättefin, fast jag skulle nog inte kunna ha den själv. Finns den i barnstorlek, tro?

    SvaraRadera
  4. Betong- och smulpajskjol... javisst!!! Så fin!
    Härliga inlägg du gör! Härliga papper du fick med dig i handbagaget! Vad gör man inte...:)
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  5. Härlig blogg. Är det ok att jag länkar?

    /e

    SvaraRadera
  6. Nästa fredag ska jag på party - blir kul att se vad som är nytt! Trevlig blogg du har :).

    SvaraRadera