måndag 24 maj 2010

Väntelista



Jag är en mycket trogen kund hos Adlibris. Just nu har jag dessa böcker på bevakning, de verkar spännande som bara den, klicka på bilderna för att hitta dem på Adlibris. Fantastisk läsning av en annan sort har du här, passar absolut vem som helst som är människa. En upplevelse som dröjer sig kvar för bara 39 pix. Kloka Mia Skäringer är något av en idol för mig. Jag har länge haft ett urklipp från en av hennes krönikor i Mama på kylen. Hennes sambo ligger i deras eh, tattarpool. Jag får INGA träffar på google på tattarpool, vad fanken...Det är ett gammalt badkar på som de ställt på altanen. Grymt bra idé för övrigt. För helt galen och något mindre kvalitativ läsning rekommenderar jag Guccikrigen. Lite out of character för att vara mig men inte desto mindre är det väldigt fascinerande läsning. Lite underhållning för stunden för 41 spänn är inte fy skam det heller.

Än finns det möjlighet att vara med i tävlingen förresten!

1 kommentar:

  1. nu är där en träff på Google på ordet tattarpool ;) Toppen Ylva!!
    Mia är även hos mig en idol, var på hennes show på packhuskajen - mkt bra & tänkvärd!! Köpte då hennes bok som är en blandning av krönikor & blogg.
    / Annica

    SvaraRadera