onsdag 12 januari 2011

Kreativt med papper

God morgon! Jag har surfat runt lite och kikat efter vad som hänt med fina pappersark som har köpts hos mig. Så många kreativa själar det finns där ute, jättekul! Ulrika på Snyggt igen gjorde tavlor av sina Bungalow-papper. Hon har en butik med en massa fina re-make saker också, här hittar du den!

Mrs B köpte en bunt sådana här papper och jag måste säga att jag är full av beundran för detta projekt!
Emma gav en sådan här tavla till en vän som fyllde år. Hoppas det var uppskattat. En rulle hjärtpapper och en ribba var allt som behövdes : ) (jag har bara ett ynka papper kvar av denna variant så skynda dig om du har spanat in detta. Det kommer inte in igen i närtid....)

Tack snälla bloggerskor Ulrika, Mrs B och Emma för att jag fick låna era bilder!

5 kommentarer:

  1. Så mye fint papir!!!

    Marit

    SvaraRadera
  2. Waaaoo, jag älskar fina papper och det där var ju riktigt bra tips. Lovely

    SvaraRadera
  3. Åh, men åh! Det är ju duuu! Som driver den där underbara sajten Ellas Inspiration har en tävling med! Jag blev lyckligt överraskad över alla dina fina saker! En beställning kommer nog snart! :)
    Och smart med att sätta papprena i tavlor, jag söker lite enkla och billiga alternativ till att hänga upp på gästtoaletten som jag vill inte bara ska vara vit och tråkig! Man ska nästan vilja bosätta sig där.. hihi!

    Och jag lovar, hittar min mamma något vackert igen så skickar jag det till dig :P Deal?

    SvaraRadera
  4. Jag var just inne i din fina butik. Jättemycket fina saker!! Kul!

    SvaraRadera
  5. Riktigt, riktigt fina papper!! Jag ska kolla butiken genast!

    SvaraRadera