torsdag 7 april 2011

Glad kanna

Det kostar bara 49 kr att köpa en så här fin kanna från Lagerhaus. Ska handla på mig så fort jag får möjlighet. Förhoppningen är ju att man ska komma ihåg att vattna lite oftare. Växter och blommor har inte haft så hög prio här hemma, och vi har använt kaffekannan att vattna med. Men nu- med inte så många år kvar till 40- känner jag mig redo att köpa en kanna alltså :)

Nu är det dags för påskpyssel här, barnens dagis är stängt och vi har en mysdag. Önskar er en skön helg!
Bild från Lagerhaus

3 kommentarer:

  1. Grymt bra pris och grym färg! Skulle passa bra i uterummet! :)

    Ha en skön helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Håller med! Ska också se till att ta mig till lagerhaus.. :-)

    SvaraRadera
  3. Åh, vad fin!!! Av gult blir man glad!!!
    Fick en Ranunckel i gult idag av mina jobbarkompisar. Blev glad!!!

    SvaraRadera