tisdag 21 februari 2012

Mer till tavelväggen

Jag är väldigt svag för franska språket. Jag antar att det påminner mig om ett annat liv eftersom jag bodde ett år i Frankrike som 20-åring. Jag har redan en underbart söt liten Bonjour-tavla som jag köpte på Talent gallery (den verkar inte finnas kvar men det finns mycket annat fint)
De här trycken hittade jag på Etsy via WeronicaPinterest. Hur fina som helst och till ett mycket facilt pris. Min tavelvägg börjar ta form i tanken!
Bilder. Edubarba, Etsy

4 kommentarer:

  1. å vad fina de var! jag blir sugen på båda :)

    SvaraRadera
  2. jag köpte just en orange o en svart Bonjour för att jag inte kunde välja : )

    SvaraRadera
  3. Jag ska nog också slå till. Den tyska var ju så fin! Men tyska just...

    SvaraRadera
  4. Sjukt mycket snyggt, tack för tipset!

    SvaraRadera